loading...
ساخت ویلا
آرسس بازدید : 38 سه شنبه 01 بهمن 1398 نظرات (0)

این را تصور کنید: شما صاحب یک قطعه کوچک از زمین هستید. هیچ چیز فانتزی - فقط یک طرح کوچک. گروهی از افراد نشان می دهند ، یک کارگاه آموزشی را در ریخته شده شما برپا می کنند و در مدت پنج روز با استفاده از مواد موجود در فروشگاه سخت افزار محلی شما یا از منابع خاکی شما ساخته می شوند ، شما را یک خانه کوچک استارتاپ درست می کند که با آن ساخته شود. ویژگی های اکو هنر کمتر از 25000 دلار

صدا دیوانه؟ خوب ، طرفدار و سازنده منبع باز كاتارینا موتا و مخترع ماركین جكوبوفسكی (به ترتیب به گفتگوهای TED آنها ، " بازی با مواد هوشمند " و " طرح های منبع باز برای تمدن " ، به ترتیب) رویای دسترسی به مقرون به صرفه و مناسب برای سازگاری با محیط زیست را فراهم می کنند. درست است با موسسه سازگار با محیط زیست موسسه باز ساختمان آنها آنها قبلاً چندین نمونه اولیه ساخته اند و این مفهوم را از طریق یک سری ساخت های آموزشی آزمایش کرده اند.

با نزدیک شدن به فعالیتهای موفق Kickstarterرای جمع آوری بودجه برای دستیابی به ایده های بعدی به مرحله بعدی توسعه ، ماركین و كاترینا از سبك منبع باز و انعطاف پذیر انبارها پایین می آیند. در اینجا چگونه کار می کند:

در قلب خانه های OBI: کتابخانه ای از طرح های مدولار و منبع باز که می توانند به سرعت مونتاژ شوند ، مانند لگو.

1) ایجاد یک کتابخانه منبع باز از ماژول ها.

هر قطعه اساسی از خانه به گونه ای ساخته شده است که به صورت جداگانه ساخته می شود ، سپس مانند بلوک های ساختمانی مونتاژ می شود ، نوع شبیه لگو. دیوارها ، سقف ها ، درها ، پنجره ها - هرکدام دارای طرحی هستند که قابل بارگیری است و سپس برای ساخت خانه ساخته می شود. شما می توانید با یک خانه استارت 700 متر مربعی که دارای ویژگی های اکولوژیکی مانند آبشار باران و تصفیه آب ، پانل های خورشیدی ، نورپردازی LED کارآمد ، آجرهای ساخته شده از خاک خود ، گرمایش خورشیدی منفعل و بیوگاز باشد ، همه این موارد را با کمتر از 25000 دلار در مواد شروع کنید. . حتی می توانید گلخانه ای از آبزیان را برای رشد غذای خود اضافه کنید. هنگامی که خانواده ها رشد می کنند و پول بیشتری در بانک دارند ، سیستم ماژولار طوری طراحی شده است که افراد را می توان با اضافه کردن اتاق ها و ویژگی های بیشتر به ساختمان گسترش داد.

گروه هایی از سازندگان در آموزش ساخت خانه های مدولار به عنوان جمعیت ، به طور موازی با یکدیگر کار می کنند.

2) مردم را به ساختن از این طریق آموزش دهید.

بسیاری از مردم می خواهند یاد بگیرند که چگونه خانه خود را بسازند - و بسیاری از مردم ترجیح می دهند خانه آنها برای آنها ساخته شود. OBI با ارائه یک برنامه آموزشی فشرده که به مردم می آموزد که چگونه ماژول ها و خانه ها را بسازند ، OBI هر دو مشکل را برطرف می کند. گروه های بزرگی از شرکت کنندگان در کارگاه اجازه ساخت سریع را می دهند - آنچه Jakubowski آن را "یک روند بزرگ موازی" می نامد - بنابراین می توان خانه ای را در حدود پنج روز انجام داد. پس از صدور مجوز از سازندگان ، می توان برای ساخت خانه های بیشتر یا به عنوان پیمانکار یا تحت الگوی کارگاه با آنها قرارداد بست ، و امکان انتشار این ایده را فراهم می آورد.

OBI در حال حرکت به سمت تولید مواد محلی است که از سایت ساخت با استفاده از ماشین آلات منبع باز گرفته می شود.

3) ساخت و ساز برای خود می پردازد.

OBI با شارژ هزینه های لازم برای بالا بردن افراد ، نه تنها هزینه ساخت و ساز را برای صاحب خانه حذف می کند ، بلکه معادله کار را با تبدیل یک تجربه کارگاه آموزشی غوطه وری برای شرکت کنندگان به حمایت مالی OBI می کند ، در حالی که اساساً هزینه کار را نیز از بین می برد. برای صاحب خانه

چه چیزی ممکن است به نظر برسد؟ "تمام آنچه شما نیاز دارید یک قطعه زمین است که به یک زیرساخت آب و برق و یک فضای کارگاهی متصل است. یک گروه از مردم - حدود 35 سال - که ثبت نام در دوره غوطه وری OBI ثبت نام کرده اند ، یاد می گیرند. " وی گفت: "ما به آنها آموزش می دهیم كه چگونه با استفاده از مته های بی سیم و تعدادی اره و مواد معمولی فروشگاه بزرگ ، كه توسط صاحب خانه سفارش داده می شود و تحویل دهند ، ساخت را انجام دهند. سپس قطعات مورد نیاز خانه ، از جمله سیم کشی برقی و لوله کشی برقی را جمع می کنیم و آنها را به سرعت در محل نصب می کنیم. "

اگرچه بسیاری از مصالح به کار رفته در طرح های فعلی از فروشگاه ها تهیه می شوند ، OBI به سمت تولید مصالح محلی - الوار ، آجر ، عایق ، بتن آهک و رنگ حرکت می کند تا درست در محل ساخت از منابع طبیعی و با استفاده از باز تولید شود. ماشین آلات منبع. کارآموزان OBI نه تنها نحوه ساخت خانه بلکه نحوه ساخت ماشین های ساختمانی و تولید مواد را می آموزند.

با یک خانه کوچک شروع کنید ، سپس بعدا که لازم است ساخت کنید و امور مالی اجازه می دهد.

4) مردم را از بدهی خارج کنید.

توانایی رشد یک خانه به تدریج امنیت مسکن را بدون نیاز به پرداخت بدهی فراهم می کند. کاتارینا می گوید: "ما در حال ایجاد پلی بین خانه ی کوچک و عمارت هستیم." وی گفت: "این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به سمت خانه بزرگتری که ممکن است شما روزی در جاده احتیاج داشته باشید ، رشد کند. در حال حاضر ، بازار مسکن فقط یک پیشنهاد دارد که یک خانه واقعاً بزرگ و گران است. کمبود خانه های مبتدی وجود دارد. رویکرد ساخت افزایشی جایگزین دیگری را ارائه می دهد. "

خانه شیرین خانه. خانه ماركین و كاتارینا - نمونه اولیه اولیه اكوژن OBI در میسوری.

5) ساخت سخت افزار منبع باز - و زیبایی شناسی.

با فعالیت Kickstarter ، OBI در حال حرکت به مرحله بعدی توسعه است: ایجاد نمودارهای آموزشی ساده برای هر ماژول و ساختمان ، مشاوره با معماران برای کمک به ایجاد انتخاب های بیشتر در طراحی ، مهار متخصصان برای کمک به تولید حالت بیشتر از ویژگی های محیط زیست هنری ، و توسعه فن آوری ها و فرآیندهای تولید مواد محلی ، که همه آنها از طریق مجوز منبع باز در دسترس خواهند بود. هدف این است که همه دانش لازم را برای ساخت خانه های سازگار با مقرون به صرفه در دسترس عموم قرار دهیم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 205
  • بازدید کلی : 1,342